marți, 1 ianuarie 2008

Prognoza meteo.

Uitandu-ma la televizor, la stiri, la reportaje cu oameni fericiti si gunoaie lasate pe jos, am tras usor cu urechea si la prognoza meteo pe urmatoarele zile. Cred ca iese in sfarsit si soarele pe strada mea.
Prognoza meteo pe 6 zile BUCURESTI.
Miercuri 2 Ianuarie 2008
Minima: -6° C
Maxima: -1° C
In cea mai mare parte noros. Ninsoare moderata.

Joi, 3 ianuarie 2008
Minima: -7°C
Maxima: -6° C
In cea mai mare parte noros. Ninsoare moderata.

Vineri, 4 ianuarie 2008
Minima: -11° C
Maxima: -8° C
Nori de dimineata. Rafale risipite.

Sambata, 5 ianuarie 2008
Minima: -20° C
Maxima: -10° C
Ceata devreme urmata de cer insorit

Duminica, 6 ianuarie 2008
Minima: -20° C
Maxima: -9° C
Ceata devreme urmata de cer insorit.

Luni, 7 ianuarie 2008
Minima: -16° C
Maxima: -7° C
Insorit.
Nu stiu cat de adevarate sunt aceste prognoze mai ales ca eu sunt de parere, ca nimeni nu poate prognoza ceea ce se va intamplat peste 3 zile, poate chiar peste 2 zile. Clima e in schimbare completa.
Daca ne aducem bine aminte, asta vara la 40 grade, cand ai mai "mari" meteorologi de la noi umblau elegant prin "fata" televizoarelor si isi laudau marfa, mai spuneau ceva de genu ... " O sa avem o iarna foarte secetoasa si calduroasa cu temperaturi de 20 grade + ". Eh sac ... vine gerul bobotezii, nu ma bucur ca o sa imi inghete mainile pe aparat, dar ma bucur ca de mult nu am mai avut o iarna frumoasa, bogata in zapada sau cu temperaturi sub 0 grade, si cum ziceam "anul trecut " : Iubesc iarna, chiar daca seara cand ies cu Morris la plimbare imi ingheata urechiile sau picioarele.
Va promit ca daca o sa avem zapada buna o sa fac om de zapada mare...

P.S. poate o sa isi revina si braduletul din gradina care saracul e pe duca dupa vara lui 2007

"Frosty the snow men"

Niciun comentariu: