joi, 25 iunie 2009

La naiba in puii mei

Citat. "La naiba in puii mei ". Iara au trecut zilele, saptamanile, lunile si eu nu am mai scris nimic pe blog. Stiu, am promis ca o sa scriu si ca nu va las singuri. Deh, am tot vrut sa mai scrius sa mai vorbesc cu mine singur, cu voi, cu ei, cu ea, cu el, cu toti astia dragi mie, dar... ( tot timpul exista un dar ) cand vroiam sa scriu imi veneau altele in cap, de multe ori imi venea o lene... dar lene cum greu se vede. Pai deh, ia sa ne uitam cat a trecut, 2luni si jumatate aproape 3luni. Hmm .. suficient cat sa pot povestii pe scurt, pe lung, ambigu ... ce am mai facut.
Ce am mai facut !? hmm ... aaa .. am terminat sesiunea cu brio si 2 restante. Nici eu nu sunt mandru de mine.
Caut job, da lume... m-am hotarat sa caut job ! Cine stie, cine gaseste cine aude ceva. Sunt aici.
Ce stiu sa fac? Simplu... sa frec menta. Tot timpul am zis ca trebuie sa scriu " mint rubbing" in C.V.
Uneoi fac poze bune, alteori esecuri. Stiu ... stiu sa stresez lumea, al naibii ma pricep cel mai bine. Stiu sa fac lumea sa zambeasca ( acu eu zic ca ei rad de mine nu cu mine ). Sunt un artist, un geniu ne descoperit, un punct roz in milioane de puncte gri, sunt .. o lebada mirifica.

No, va doresc multe multe zambete.
Sunt scurt azi, dar trebuie sa tin subiecte si pentru data viitoare. O data viitoare mult mai apropriata. Sper :d

Hai ca va fac in pofta cu niste clatite facute de curand :D
Pentru fetite dulci, pot livra la domiciliu.



Niciun comentariu: