vineri, 26 iunie 2009

Mini Morris !

Vedeti, v-am promis eu ca va scriu mai repede.
Am uitat sa spun ceva esential ce s-a intamplat in ultimile luni.
Cam de 3 saptamani am la mine un pui de la Morris, un baietel dulce , il alint Mini Morris, indianu, duracel. E un dulce.
Povestea lui, S-a nascut pe 16 - aprilie, undeva intr-o curte din Cheajna, un sat micut, la margine de capitala. A fost special de la nastere, cel mai deschis dintre catelusi. Are 6 frati, 5 fete si un fratior. El a fost cel mai nebunatic, iubit de stapan, cel mai mult curajt dintre tonti. Idila dintre mine si el a inceput cand, A + V ( un cuplu dulce ) au venit sa il vada, sa il ia. A, si-l dorea de mult timp, foarte mult timp, toata ziua vorbea despre el. Dorinta exagerata prbabil a devenit un ghinon. ( ca si legile lui murphy. Ce poate merge prost, v-a merge ). Dupa cateva ore aflu ca "super mini" are probleme grave cu viermii, tot ce a fost mai rau a mers. Am fost intr-un suflet si l-am dus la nenea doctorul. Acesta l-a intepat in fund oleaca, dar l-a facut bine. L-a reparat.
De atunci, a ramas la mine. A intrat in sufletul meu si nu vreau sa ii mai dau drumu desi ar cam trebuii. Sa il descriu scurt. E un drac in piele de inger. Pupa, musca, latra, plange, doarme, se joaca, alearga, stagneaza, mananca de pe jos, linge, no... ce sa mai zic. Are o personalitate puternica, este incapatanat.
Este de vinzare, numai astazi cu 170e, In pret intra cosuletul lui, jucarii, mancare, 2 vacine ( poate si al 3-lea ) iar pentru Fetite dulci intra si stapanul bonus :D


Pe curand dragii me ( sunteti ? )


i

3 comentarii:

Irina spunea...

Hm....poate ramane la tine....
Am eu un feeling!

radu spunea...

E asa frumos Mini Morris..

Daliana spunea...

Buna,m-ar interesa un pui de viszla..nu ma intreba cum am dat de acest site,stiu doar ca din poza in poza am ajuns la blogg'ul tau...id'ul meu este dalipho...poate putem discuta despre caine